Elegance Kapellen
Elegance Kapellen is een idyllisch landhuis uit 1910 gelegen in Kapellen. Weg van de gejaagdheid van de grootstad, dé ideale plek voor een inspirerende meeting, brainstorm, teamoverleg of bedrijfsevent. Wat deze locatie uniek maakt, is het zinnenprikkelende thuisgevoel. Geen betere plek om, temidden van het groen, heerlijk te herbronnen in een inspirerend kader . Met oog voor detail prikkelen we de visuele zintuigen van je genodigden. Kom binnen en geniet.
Voor meetings en bedrijfsevents tot 100 personen.
Het landhuis dateert van het begin van de 20e eeuw en heeft doorheen de jaren z’n unieke idyllische karakter en authenticiteit behouden. Het domein van Elegance Kapellen biedt veel privacy en is dé ideale verpozingsplek om collega’s, klanten en partnerrelaties gastvrij te verwelkomen. Verscholen in het groen als een goed bewaard geheim, een unieke plek om samen herinneringen te creëren.
Het statige landhuis straalt elegantie uit, maar geeft de gasten ook een huiselijk en warm gevoel. De ruimtes zijn smaakvol ingericht met oog voor detail. Toetsen in marmer, staal en hout geven het geheel karakter en klasse. Een sfeervol ingerichte lounge met open haard, 2 keukens, een cocktail- & wijnbar, een koffiewand.. Tal van mogelijke opstellingen om je gasten te verwennen. Bij mooi weer kan je op 2 zonovergoten buitenterrassen even een frisse neus halen tijdens de koffiebreaks.
Een receptie of walking dinner is hier mogelijk tot 100 personen, een zittend diner tot 70 personen. In plenaire opstelling kunnen kan je comfortabel vergaderen tot 70 personen. De locatie biedt een grote ruimte van 75m2 en 3 afzonderlijke break-out rooms.
De locatie is voorzien van alle professionele faciliteiten. Seminarathome ontzorgt je 100% zodat jij je kan focussen op wat echt telt, connecteren met je genodigden.
Vlotte bereikbaarheid
Waarom Elegance Kapellen kiezen als eventlocatie?
Alle faciliteiten en comfort
- Belevingsvolle omkadering
- Een verscholen parel temidden van het groen
- Multifunctionele event- en meetinglocatie
Nog wat extra troeven
- Binnen en buiten heerlijk vertoeven in een uniek kader
- Makkelijk bereikbaar
- Vraag naar onze COVID-proof oplossingen!
Zorgeloze all-in formules
Seminarathome maakt bedrijfsfeesten of vergaderingen op locatie organiseren eenvoudig, aangenaam en zorgeloos. Zo blijft er bijvoorbeeld de hele tijd een persoonlijke assistente ter plaatse aanwezig. Deze sympathieke gastvrouw of gastheer verwelkomt je gasten, zet onze heerlijke cateringformules voor je klaar en beantwoordt al je vragen doorheen de dag. Zo kan jij je ten volle op de kernactiviteiten van je bedrijfsevenement concentreren zonder praktische beslommeringen.
NIEUW! De Corona sneltest!
100% Corona proof en zorgeloos vergaderen? Onze verpleegkundige neemt een sneltest af en na 15 min weet je het resultaat.
Blijf niet met je vragen zitten.
Graag eens vrijblijvend komen rondkijken, een prijsvoorstel op maat van jouw evenement ontvangen of speciale verzoeken in gedachten?
50 unieke vergader- en eventlocaties
Op zoek naar een huiselijke, rustieke, aan het water gelegen, te midden van een bos of eerder industriële, creatieve setting? Seminar At Home biedt een platform van meer dan 50 unieke vergader- en eventlocaties.
