Het Aards Paradijs Zemst

Uniek vergaderen in een historische setting? Het Aards Paradijs geeft je alles wat je nodig hebt om van jouw vergaderingen een unieke vergader beleving te maken.

Voor meetings tot 3-8-30 personen

Een rijke geschiedenis

De oorsprong van het prachtige kasteel gaat terug tot 1304. In 1635 kreeg het kasteel pas echt zijn bekendheid toen de bekende Vlaamse schilder Pieter-Paul Rubens het aankocht en het feodaal kasteel volledig liet ombouwen tot een kasteel in Vlaamse renaissancestijl. Na de dood van de bekende schilder bleef zijn tweede echtgenote in het kasteel wonen en was het jarenlang in privébezit. In 2019 werd het kasteel aangekocht door Toerisme Vlaanderen en sindsdien wordt de locatie gebruikt als evenementenlocatie. 

Vergader, ontdek en inspireer in deze magische evenementenlocatie. De oude orangerie is ideaal voor al jouw meetings, teambuildings, seminaries en workshops. Het kasteel en de bijhorende gebouwen en gronden zullen meer dan ooit het verhaal van Rubens ademen en vertellen, net zoals de grootmeester dat destijds deed via zijn landschapsschilderijen.

Back to the basics

Back to the basics. De combinatie van een sobere stijl, de natuurlijke lichtinval, afgewerkt met hout en witte muren zorgt voor een magische sfeer. Back to the basics maar dat in een inspirerende omgeving maakt van Het Aards Paradijs de ideale vergaderlocatie om al jouw meetings naar een hoger niveau te tillen. 

Verschillende setups mogelijk

Het Aards Paradijs is 46m2 groot, zo blijft het gezellig maar geeft tegelijkertijd ook comfortabel ruimte aan 8 personen om te vergaderen in een meeting setup, voor 30 personen in een Theater setup, receptie of walking dinner.

Bereikbaarheid

Deze unieke locatie bevindt zich in hartje Antwerpen, op 3 minuten wandelen van de grote markt. Op de grote markt is een openbare parking, dus voldoende parkeermogelijkheid voor jou en je team. 

Zorgeloze All-In formules

Seminar At Home maakt bedrijfsfeesten of vergaderingen op locatie eenvoudig, uniek, aangenaam en zorgeloos. Zo blijft er de hele tijd een persoonlijke assistent ter plaatse. Deze sympathieke gastvrouw of gastheer verwelkomt je gasten, zet onze heerlijke catering-formules voor je klaar en beantwoordt al je vragen doorheen de dag. Zo kan jij je ten volle op de kernactiviteiten van je bedrijfsevenement concentreren zonder praktische rompslomp.


Waarom Kapel Old City Antwerpen kiezen als meetinglocatie?

Alle faciliteiten en comfort

  • Unieke locatie met een verhaal
  • Luxueuze aankleding en uniek decor
  • Idyllische beleving in een historisch pand

Nog wat extra troeven

  • State of the art technologie
  • Centraal gelegen
  • 100% ontzorgen en hospitality

Blijf niet met je vragen zitten.

Graag eens vrijblijvend komen rondkijken, een prijsvoorstel op maat van jouw evenement ontvangen of speciale verzoeken in gedachten?

50 unieke vergader- en eventlocaties

Op zoek naar een huiselijke, rustieke, aan het water gelegen, te midden van een bos of eerder industriële, creatieve setting? Seminar At Home biedt een platform van meer dan 50 unieke vergader- en eventlocaties.